Sextonde året i livet och redan cynisk

Denna första dag på nya året har varit bra. Jag har lyckats se på film, käka kinabuffé och spela tetris, all in one day. Men nu på kvällskvisten fick jag faktiskt lite ångest här, där jag ligger i sängen och glor på en bajsdålig Helena B film.
Vart är jag på väg egentligen? Vad vill jag med livet? Det kanske är dags att böja tänka på sånt redan nu? Fan. Bli skådis? Det har jag liksom varit inställd på hela mitt liv känns det som. Nej men gud vad jobbigt, det är en alldeles för hård och osäker bransch. Lyssna på mig, är jag en gammal kärring eller vad? Liksom vad fan, jag har hela livet på mig att bestämma sånt här. Eller?
Gud, vad jag saknar det här känner jag.
Lite gammalt hederligt barnsligt larv och tjafs. Att få löjla mig med världens  bästa vän.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0