Värsta massa grejer att göra typ asså.

HEJ. kanske håller på att bli sjuk, de här körtlarna på halsen är skitstora och har hostat och haft ont i halsen också, hela dagen. plus att jag fryser.  : / typiskt. men jag tänker tvinga tillbaka en eventuell sjukdom, för nu händer det grejer förstår ni!

fannys helg yeeeey!

Fredag
Spirit week tema: PUT YOUR FREAK ON! vilket jag naturligtvis kommer göra. vet dock inte vad jag ska vara riktigt än, men utklädnad blir det.

Adventsfirande klockan 15:00 i skolan: Kören sjunger och nåt annat också säkert. kommer säkert bli feting naaajs.

EVENTUELLT kommer storesyrran hem från eskilstuna, där hon bor. men vänta, då kommer hon ju inte hem? hon kommer hit iallafall. kanske.

Lördag
AAAAAAh vilken härlig dag! kommer förmodligen bli mina första ord när jag vaknar på morgonen. känner det på mig bara.

FAMILJEN tar typ elva tåget till stockholm och sedan blir det shoppa av. ja på loppis alltså. kommer bli extremt fläääshigt!

middag hos kusinerna (i stockholm. hatar när folk skriver stklm, eller vad det är, kolla jag vet inte ens vilka bokstäver i ordet man använder.)

Storesyrran kommer definitivt hem. eller var det hem vad sa vi nu?

Söndag
första advent! så det blir adventspaket.. :) brukar ni få det? det är trevligt.

åker med mamma till någon sminkförsäljningsgrejs, ni vet Mary Kay? antar att det ska tjänas pengar hemma hos någon av mammas kompisar. men det tror jag blir kul, hoppas mamma köper nåt åt mig.. :p

Adventsfika hos Louise med typ hela klassen, sen går vi och ser fyrverkerierna OCH SKÅLAR FÖR DEN NALKANDE JULEN! nerå, men typ nåt sånt.

TROR MIN HELG KOMMER BLI AWESOME!!!



min fina syster Charlotte :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0