slappar på allhelgona

Trodde att det var allhelgonahelgen förra helgen men det är ju faktiskt nu! idag var jag och pappa och syrran och tände ljus på släktgraven på Vaksala kyrkogård. Det kändes fint, graven är alltid fin och välskött när man kommer dit så det är ju bra.
Imorgon är det sista dagen på lovet! jag är faktiskt väldigt nöjd med mitt lov, det har varit jättekul och skönt, men också gått sjukt snabbt, kan inte fatta att det snart är slut. imorgon vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på, kanske åker med pappa till elgiganten och köper en kamera.. det vore kul men vet inte om vi kommer iväg. vill gärna
såg ni Så mycket bättre idag? det är ju faktiskt värsta sköna programmet . det är väldigt intressant att höra de olika tolkningarna som finns på artisternas musik, att alla låtar kan låta så olika! i dagens avsnitt skulle dem göra Petters musik på sitt eget sätt. jag gillade pluras version av Logiskt. den var fin.
kollar på Jersey Shore och har det ganska soft. haha det är jätteroligt hur dom alltid börjar slåss?! liksom varför, kan du inte använda dig av ord? undrar om dom slår sina chefer på käften när den säger åt dem att göra någonting? hmm.. kanske ;)
skola snaart
det är inte lätt att vara blondin på gymnasiet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0