HEJ ALLA

idg är det operation dagsverke, alltså en dag då man kan jobba och tjäna pengar till tjejer i sudan, sjukt bra. jag jobbade med A i bildsalen på min skola, fett kul, vi fick pyssla och göra i ordning typ en liten utställning, det var kul,. äntligen är den här veckan snart slut! den har gått så långsamt! jag som brukar tycka att veckorna springer förbi, jag tycker den här har gåt alldeles för segt!

DEN HÄR VECKAN!


MÅNDAG: fick tillbaka nationella prov i svenska. missnöjd. dåligt rättningssystem! jag fick mvg på två delar och vg på den tredje och då blev jag betygsatt VG!!!! skit också, jag hoppas jag inte blir sänkt.

TISDAG: en enda dimma av tråkiga lektioner

ONSDAG: nationellt prov i biologi!!! fett nervöst innan men gick ganska bra faktiskt. myste hemma med mamma, inredde mitt rum

TORSDAG: operation D, gick bra, sen hem till a ett tag och hem till pappa för helgen. sitter nu och pluggar med halva hjärnan, bloggar med andra. antiken pågick mellan 3000 f.kr till 500 e.kr....

FREDAG: prov i litteraturhistoria :/  på kvällen PARTAY med vänner, maskerad:) tema? LADY GAGA!!!!!!!! kommer bli bäst.

nästa vecka har jag de här godbitarna att se fram emot: MUSIKPROV, SO-PROV, ÅKA TILL T:S SOMMARSTUGA!!! yeeeeeeey, det ska bli så kul:)


oooooooo i morse.. gick jag till tandläkaren och lagade ett hål.. GJORDE SJUKT ONT! men nu känns det inget längre men asså ilningrna och smärtan när hon kom åt med den där borren på nerven inuti tanden.. jag typ hoppade till i stolen av smärta :(

just det, det har ju varit valborg också. orkar inte skriva så mycket om det.
en sammanfattning: vaknade, blödde näsblod, åkte till sjukhuset efter typ 40 minuters blod, åtgärdade näsan, lämnar sjukan med en bomullsbit the size of texas i näsan, snabbt hem, byta om, ner på stan, träffa folk, folk åkte hem, hem och deppade, ont i näsan, ner på stan igen, träffa mamma, hänga med lite annat löst folk, ONT I NÄSAN!!, hem, deppade ihop vid teven, somnade. ja just det, ringde till festen mina kompisar var på som jag inte kunde gå på. dom skrek.det var musik i bakgrunden. jag blev olycklig.

men nu måste jag verkligen plugga till detta trevliga lilla prov imorgon:) pussar på er, känns som att jg glömt att skriva något :O jaja låt gå.

OVER AND OUT/ fanny

Kommentarer
Postat av: tove igeeeeen :)

jag LIDER med dig. för allt. men, men det kmr bättre tider fanny!

2010-05-09 @ 17:00:00
Postat av: Anonym

tror jag

2010-05-09 @ 17:00:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0