HEJ!

jag vet att jag inte bloggat på sjukt länge, hoppas ingen av ,mina trogna läsare gett upp och trott att jag skiter det. I don't. grejen är bara den att jag inte riktigt vet vad jag ska skriva. jo just det, jag har slutat grundskolan och börjat på mitt nya sommarjobb! det kanske är värt att prata lite om. JAG VET!! jag lägger upp lite bilder som påminner om min klas, gamla eller nya OK?? fett bra!


sarah, maggi, jag sista dagen innan skolavslutningen!


världens finaste å!! vid fyrishov är detta




AAAAW!! Hilde och Anadora på balen :)


vackraste täden på vår ganska fula skolgård. visst är jag värsta fotografen!!



en av mina favoritbilder från Tunaberg <3 foto taget av anadora


Hilde min milde. fin


Anadora bästa! du minns väl när vi tog de här bilderna i början av nian? med våra nya mobiler! u know I will always love u<3


Remember my name FAME!!



så var det valborg då...


Tove och Emma på balen 2010!! me like


Balen.. alla var jättefina tycker jag:)


efter skolavslutningen hemma hos strid. kanske hade lisa druckit lite för mycket äppeldryck med ciderkaraktär? who knows..

nej men nu blev det här inlägget jättelångt känner jag. ialla fall jag har äntligen fått helg, ligger och lyssnar på The Troggs. mucho bien slapparmusik. ikväll blir det häng med familjen och vm-match hemma hos mina kusiner även om jag inte riktigt  bryr mig om fotboll... men jaja. det blir säkert najs.

Love u readers, Pussar :)

Kommentarer
Postat av: Doran

Fy villken ful bild på mig. But i love you anyways. Hug doran

2010-06-19 @ 15:11:12
URL: http://doita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0