MIN FÖDELSEDAG

fyllde femton idag!! tackar, tackar ... tack.. jo haha tack det räcker.. tack.  allvarligt SLUTA APPLÅDERA!


HAR FÅTT:
STUDSMATTA!!! flaaaashiigt!
snygga väskor 2 st
3 leggings mycket användbart för mina går bara sönder hela tiden!
massa fina böcker:)
filt
sjal
smycken
presentkort
ljuslyktor :D


ETCEteeeeeera! orkar inte rabbla upp allt :)
jag har ännu inte fått min syrras och mormor och morfars paket så dem har jag kvar!!!
Jag är så gld! har vart värsta bästa dagen:) förlåt att jag gör glada gubbar och utropstecken hel tiden, är bara så lycklig:) :) :) känns som sommar i luften också, bäst

jaja nu kan jag inte sitta vid datorn längre jag ska ut! and embrace life. eller kolla på tv   :p

OVER AND OUT //fanny 15 år.

p.s vill du ge mig en födelsedagspresent? besök min blogg oftare! LOVE

Kommentarer
Postat av: anonym-ich

grttis i efterskott!!! haha du kan aldrig gissa vem det e. (det är inte hilde)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0