heej igen

eller igen? det här är första inlägget idag. har vart en bra dag. jag har haft roliga ämnen och det har vart fint väder. men nu är det mycket sämre. bajs, för jag skulle vilja ut och hoppa studsmatta. om det blir lite bättre senare kanske.
GUUUD vad frustrerande det är....JAG HAR ASTMA! dels sitter det i hela tiden som liksom en störning i andningen och jag har börjat ta medicin för det, nu varje dag. men sen när jag blir lite förkyld, som jag är nu, så sätter helvetet igång och jag bara hostar! det är allt jag gör! har träningsvärk och ont i halsen för att jag hostar så mycket! och nu har min medicin typ tagit slut. suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuck.
som ni märker har jag inget bra att skriva eftersom jag käner mig som en gammal tant med andnigsbesvär, men lägger upp lite bilder åt er istället:)







jag förra sommaren hos min kusin, och nu kan vi hoppa hos mig också :)








jag och min söta lillasyster som skriker just nu:(





gammal bild <3

Kommentarer
Postat av: Anadora

Hej fanny panny. fina biler du ser väldigt vuxen ut där.

2010-04-28 @ 19:49:28
URL: http://doita.blogg.se/
Postat av: Emmz

Fin tjej!

2010-05-01 @ 15:39:47
URL: http://bravepaposten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0