Happy birthday to me!!!

japp, på söndag fyller jag äntligen femton år! skabli såå skönt att sluta vara fjorton år, världens töntigaste och jobbigaste ålder! fast helst vill jag vara sexton som alla andra i min klass...

jag är väldigt tröttt så ska sova NU men tänkte jag skulle knåpa ihop ett litet inlägg innan jag slocknar. ikväll ha jag haft superkul, jag och min kompis fyller nämligen år båda två dn tjugofemte april och det firade vi med att ha fest hemma hos henne <3 självklart bara VIP:s inbjudna..;) vi hade så kul, åt en massa skräpmat, snackade lite skit of course och så dansade vi fett mycket!! alltså jag säger då det, spotify är räddaren!
guuuuud vad många gamla goa bitar man kan hitta genom att bara klicka in lite på maskinen då sörru och så kommer det upp där då, på skärmen:)
hahah återkommande tema under kvällen var våra älskade älskade Hollywood fruar, som smält allas våra hjärtan! dom menar ju så väl!! (förutom ANKAN, hate her!)min älskling är maria montazami, hur härlig är inte hon? såg ni det avsnittet när hon skulle heja på sina döttrar i en cheerleading tävling?
"Vi är ju jeeetteglada att flickorna vann, GOOD FOR THEM! det var ju då två lag som tävlade. och dom kom etta. PAUS. dom kunde ju ha förlorat.."

Och Päivi!! en ny favorit i hollywood familjen! när hon ska köpa paket till susanne sapperstein: "jag är så desperat, lena. lena, lena, lena..." LOVE HER!

men nu börjar det verkligen dra ihop sig till sovning, är väldiggggggt trött. men känner mig så himla glad för att jag har så mycket planerat nu under de senaste veckorna. mycket prov och så men mycket roligt oxå.. ;) skriver mer om det någon annan gång. KIZZEZZZZZ!!!

Kommentarer
Postat av: tovzzzz

det e lugnt fanny, jag kmr vara 15 tills i oktober och då har vi gått ut nian...

2010-05-01 @ 09:09:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0