SEX AND THE CITY...

...hade jag tänkt skriva om i det här inlägget. jag älskar verkligen den här serien. att de befinner sig i new york är nästan det bästa och så älskar jag, älskar jag, ÄLSKAR JAG alla kläder och  väskor och SKOR som de har!! eller jag älskar inte allt, men det jag inte gillar  är faktiskt lärorikt att kolla på det, för man fattar mer om kläder och skor och kvinnor! haha women are hard! and complicated. tänkte visa lite favoritbilder från serien/filmen



jag vet batt bilden är lite, ser man nånting? gillar verkligen carries väska, jag är ett biig fan of hattaskar.


nej vilken liten bild, men jag älskar den här outfiten! kjol plus väst plus bälte plus låneböcker=sant


Carries återkommande nitbälte och den fina kappan<3<3


fin:)

Det här är från kommande film, som jag är sjukt taggad till!


observera Miley Cyrus!




ursäkta igen för de dåliga bilderna. jaja, får duga. puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0