sommartid <3

mmmhm you heard me! sommartid börjar idag, eller igår natt egentligen. känns sjuuukt bra att det blir ljust långt in på kvällarna nu. summer's begun!! lyssnar på spotify som vanligt, i detta nu spelas Norah jones min aaabsolut bäästa!!!! annars då? joo, det har vart en mysig dag, min syster var här och hälsade på, sedan åkte jag, J och minstingen till ikea, jag fick jättefina ramar till foton:) nu laddar jag upp inför att städa på toletten här uppe ååååååå orka. faktum är att jag har en inlämning imorgon som jag måste fila lite på också.


förresten totalt ointressant: vill ha typ en liten miniblogg på facebook, som man hade på playahead ni vet? för det är så mycket jag vill skriva som är för korta för att skriva i ett inlägg på bloggen och jag vill inte ändra på min status hela tiden heller. hmmm,  störande!

lägger upp några bilder FÖR ATT DET E MIN BLOGG :D
bitar av syskonen svärd, iallafall två av dom

cause i am a superwoman <3<3


i skolan, smygbild som vanligt:) ignorera mig, för de andra är fina


Kommentarer
Postat av: Anadora

:D gla påsk fanny!!!

2010-04-05 @ 21:17:45
URL: http://doita.blogg.se/
Postat av: Tove som i het tabasco!

haha vi ser alla helt knäppa ut ju!

2010-04-21 @ 18:00:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0