martina haag<3

Författaruppläsningen med Martina Haag var skitbra! det var roligt att hon var som en helt vanlig tjej liksom. verkade så himla sympatisk och glad.  Fick en bok signerad, jättenöjd:) Hoppas kunna gå på fler sådana här författaruppläsningar.

GUUUD vad skönt med helg! Nu ska jag bara slappa, leka med Märta (min gullesyster), kolla på film och lyssna på spotify! :) och jag tror vi skulle gå på middag hos farmor på sönag. haha jag såg att Dum, dummare ska gå imorgon kväll, jag ska sååå kolla! jag och mina syskon kan alla repliker utantill för vi såg den jämnt när vi var mindre. men har inte sett den på flera år nu så det ska kul:D är jag töntig för att jg gillar typ barnfilmer? speciellt den där, den e ju så töntig.. men skiiiiitkul:p



                                             




nu ligger jag och slökollar på seinfeld mitt bästa:) jag är jättetrött ska sov nu. puss<3












Kommentarer
Postat av: Anadora

Inte töntig alls. Jag gillar ju ersättarna på disney chanel. haha

:D

2010-02-13 @ 16:49:02
URL: http://doita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0