hello

har gått i skolan idag, för jag var ju frisk hela söndagen. det var helt okej men alltid segt med måndag. imorgon ska jag till mamma igen, kul för att jag längtar till mitt rum men jag vill verkligen inte åka ifrån Märta och de andra:( Lova sitter här bredvid mig, jag har länkat till hennes blogg här by the way, hon har lovat att fixa min blogg:D jag är lite avundsjuk på henne, för hon skriver så elakt och roligt! fast jag e u iof bara amateur än så länge, har väl inte riktigt hittat  mitt skrivsätt än kan man tänkaaa... vi har pumpat 9mm med akon,hon visade den på spotify. I GOTTA FRIEND; YOU WANNA MEET HEEEEEER? HER NAME IS 9 MILLIMETEEEEER!!!! najs song.



Kram//fanny

Kommentarer
Postat av: Anadora

Ja, det tar lite tid innan man hittat sättet att skriva på. jag skrev en massa löjligt skit förr men jag har skärpt mig HAHAHA!! :P Härlig bild föresten.

2010-02-17 @ 22:15:37
URL: http://doita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0