GLEE!

ligger i sängen och kollar på glee, hur bra som helst!! jag vet att jag inte skrivit på jättelänge, men det har vart så himla mycket, jag har faktiskt inte hunnit eller orkat. vi har nämligen gjort om mitt rum!! mhmm det är fett fint nu, grått och vitt med en ascool tapetgrej som är typ en meter bred och går från golv till tak. temat är städer, skitcoolt! och så har jag haft nationella prov i veckan och igår tränade jag i en och en halv timme så jag har fett mycket träningsvärk nu. ooooo nu går den där reklamen för en ung jane austen på tv. love that movie. iallafall, det har varit en ganska lång och stressig vecka och imorgon ska vi fira alla hjärtans dag i skolan. man ska klä ut sig men jag vet inte till vad. det ska ändå bli kul för vi får sovmorgon och vi har inga lektioner. idag hade vi nationellt prov i svenska, vi skulleskriva en text och fick sitta i tre timmar..tror det gick ganska bra iaf. nu ska jag gå och ta en apelsin.


Här är jag på nyår!vad tycks?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0