FREdag!

hej pappa! välkommen till min blogg som vi pratade om förut!

idag har vrt en annan härlig dag av ingenting. jag har vart inne på datorn, bäddat och tagit hand om min syster lite grann:) förlåt om jag tjatar om henne.. lyssnar på Taio cruz. break your heart eller vad heter den? den e ganska bra faktiskt. eller nej nu börjar mando diaos Dance with somebody! hahah jag har lite gamla låtar på mina spotify listor:)
under lovet gick jag och mamma på bio. vi såg Sherlock Holmes. har jag redan berättat det? iallafall, Guy Ritchie har regissserat den och den var Hur BRa som helst!!!! det var ganska mycket våld förstås det gillar inte jag så mycket men assså.. svårt att förklara vad som var bra med den, den var bara det. Robert Downey Jr. spelade huvudrollen och Jude Law spelade dr Watson, de var så jävla bra tillsammans, sjukt bra skådeseleri. jag rekommenderar verkligen den filmen gå och se deen:D


 R.D.Jr som Sherlock Holmes

Ikväll blir det fredagsmys för hela slanten! senfår jag verkligen utvinna den sista droppen av de sista lovdagarna för sen sätter bajskarusellenigång med skola och väckarklockor och gympapåsar....GGHHHAAAAAAA!!!!! orka.

på tisdag förresten ska ett filmteam typ komma till min skola och man får ansöka om att vara med i en film de ska göra, Kronjuvelerna. JAG SKA SÅÅ SÖKA!! fatta vad kul att vara med i en film! även om det är en skitliten roll. eller en stor roll.:P

Anyways, ska surfa lite påDATAN och äta middag ite senare. Jag har ett sååå intressant liv:) slängkyss//fannzzzzzzzz som man skrev i fyran (femman?)

 P.S har hittat VÄRLDENS roligaste facebook grupp asså jag dog av skratt tusen gånger om när jag läste... hhahahahahahaahahhahahahahahaha!!!! länkar till den här: OBS! bara för den med omogen humor!!

http://www.facebook.com/?ref=logo#!/group.php?gid=194107497693&ref=mf


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0