YoyoyigidiYo!

hello everyone! lite irriterad på blogg.se. har skrivit ett inlägg där jag hade med höstbilderna men så kunde jag inte lägga upp det av nån anledning. och jag kunde bara ladda upp ett antal bilder sen när jag tryckte på infoga bild så kom jag bara till blogg.se startsidan! jobbigt så nu orkar jag absolut inte lägga upp dom.. jaja. igår döptes min lillebror Olle i Gamla Uppsala kyrka, han var jätteduktig och som vanligt apsöt. det var en väldigt fin ceremoni och fikat efter var jättekul. femtio (!!) släktingar som alla ska ha smörgåstårta och prata med en och fråga hur det går i skolan och säga vad stor du har blivit och ta kaffe och leta godispåsar (barnen) och hålla i olle och gud vet allt. och sen städningen efteråt!! jag och pappa och min storebror stannade kvar i en och en halv timme och städade och fixade allt!! en och en halvtimme!!! jag stod liksom i finklänning och nylonstrumpor och skrubbade handfat inne på toaletten. men det var helt okej för vi skämtade en massa och det var ganska mysigt att göra nånting tillsammans. även om det var att städa ett församlingshem. igår kväll gick mitt stora feta grekiska bröllop på tv, såg ni den? herregud vad jag älskar den filmen! kolla på den jämt när jag var liten, den är så sjukt bra! haha älskar alla glada släktingar! juno gick igår också men jag orkade inte kolla på den, gillar inte när de visar filmer jag tycker om på tv, känns som om jag vill ha dem för mig själv. och så tål jag inte att kolla på film med reklam. det är naturvidrigt. men nu ska jag gå ner för trappan till köket och ta en anan. sen ska jag lyssna på Mammas nya kille på p3 webbradio. hej då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0