sjit

glömde att jag har håltimme första lektionen idag, så kom hit alldeles för tidigt. jaha men tappa inte modet nu, tänkte jag, då sätter jag mig och skriver min miljöbeskrivning som vi skulle göra i svenskan. jag har öppnat ett dokument men bara skrivit rubriken. jag har suttit här i typ två timmar!! men det finns ju så mycket att göra på den här datorn, jag har liksom inte haft tid med plugg. jag har tillexempel gjort en ny header till bloggen! jättefin om jag får säga det själv. inte så speciell kanske, men fin ändå. ska fråga anadora om hon kan installera den senare, för när jag gör så.. blir det inte bra. men om bloggen är liksom ful och konstig sart så förstår ni varför. åååååååååå jag dör lyssnar på sveriges vackraste låt. blekte håret igår, det blev bra. vill ni se en bild? vänta jag ska ta en med mn webbkamera :D

mm nu kom ju solen in genom fönstret så man ser kanske inte håret så bra. vad annars då? gruvarbetarna har kommit ut (upp?). Awesome! och jag har fått överdos av tictacs. vi tar en liten paus nu, jag och tictacs.

har inga starka armar att bära dig på. jag är inte mycket, inte  mycket att titta på.

Kommentarer
Postat av: Tove

Hahaha, jag blev alldeles ställd när jag inte kunde hitta gilla-knappen! (det här är ju inte facebook)

Jag gillar dig, du ser HET ut!;)

2010-10-20 @ 11:09:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0