hey folks

Vad mysigt att börja skolan! har en väldigt rolig vecka framför mig, ser fram emot den. Dessutom är det Spirit week!! yeeeeey!! Det innebär alltså att man klär ut sig varje dag efter ett visst tema. idag var det tema:katte?! fantasifullt? jag hade en röd tröja på mig (H) imorgon är temat typ motsatsen till dig själv, att klä sig som man inte brukar. ursäkta men måste genast lägga mig på golvet och göra en miljard sit-ups, den här magen är inte att leka med.. : / men kan skriva klart inlägget först..
var var jag? jo just det, Spirit week. är inte så jättetaggad att klä ut mig, tror jag ska spara krutet till på fredag, då är det valfritt. har några upplägg jag filar på.. klurilur.
LÄSARE! varför skriver ni inte kommentarer? jag ser ju att ni är här, kan liksom se statistiken så sluta smyg utan skriv vad du tycker! Älskar respons!
Vad annars? JULEN NALKAS!!! och det vattnas i munnen på mig.. Nää skoja, det lät bra bara. men har många roliga saker coming up i december, ni får veta mer sen ;O
förresten här är en länk till min kusin Lovas blogg. Ni vet hon som var hemma hos mig igår? hon som går på tunaberg? hon som tyckte det var roligt att en tandläkare tryckte på nerven inuti min hörntand med ett vibrerande metallföremål? AA hon.. http://lovavarga.blogg.se/
Hahahahahahaha jag får inte nog!! TBBT in ma <3
OCH NU: sit-ups

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0