när allt är miserabelt

...flyger en ensam drake. högt över koppartaken, mellanmjölk och handeldvapen. /dum av dig/daniel adams-ray
sitter i skolan och har en låång tråkig håltimme. goda nyheter; har gjort allt jag behöver göra, lämnat in alla jäkla inlämningsuppgifter, labrapport, två svenska uppgifter och ett pm i historia.. så nu är jag glad.
Ikväll är det någon speciell tjejkväll på stan, alla affärer har öppet längre och typ speciella erbjudanden. hoppas jag kan gå med anadora :)
snart är det äntligen helg!! niiiice.

du är inte en i mängden men jag var en utav de få som inte lämna dig när färgen flagnar från fasaden. jag vill se alla sidor teven visar en utav dom. livet är fult du är fager: Vaken på natten och Drömmer på dagen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0