snabbt inlägg i förbifarten

lyssnar på min REKLAM <3spellista som jag ska jobba lite på, inspiration någon? hoppas det, finns mycket bra musik om man bara letar lite;) idag var det vårshow i skolan, kören uppträdde mina kompisar sjöng solo sooo proud:) det var najs. och nu när mamma kommer hem från jobbet ska jag och hon städa i arbetsrummet tor jag, det som ska bli pysselrum. och baka rabarberpaj:) det är chill i skolan nu, inga prov och sånt, det har dt ju varit så mycket av på sista tiden nu. JAG HAR FÅTT ETT SKITBRA SOMMARJOBB!! på pelle svanslös hus ska jag jobba  den 14 juni till 2 juli. och tjäna lite paraa.. det står såhär: dina arbetsuppgifter kommer framförallt bli: lek med barn, teaterlek, sminka barn, lättare städning:) låter som ett jobb för mig eller hur?! soo happy. nämen sen har man ju köpt sig en biljett till balen också.. jävligt nice tror jag att det kommer bli. om inte så.. jaja då gick jag ju dit iallafall. måste köpa skor och foundation och accessoarer til balen. har köpt en jättefin klänning, från h&m faktiskt. jag tror att det är den här, men är lite osäjker. men en sådan här modell är det iallafall, axelbandslös med lite vågig kjol, i love it<3 tack charlotte för att du var med och valde den:)



Såhär gick det förresten på nationella proven:
Engelska: fett bra. hon sa att om det hade funniots ett högre betyg än MVG hade hon gett det till mig. och, nej jag skryter inte, jag är bara glad och stolt.
Svenska: har jag ju redan berättat, VG plus. men läraren kommer inte sänka mig, tur!
Matte: okej, jag är nöjd för mitt G. han sa att det gick okej på alla delar, men en del var lite speciell, på den hade jag fått högst poäng i klassen tillsammans med två andra! jag blev helt chockad och såklart jätteglad, har aldrig gått särskilt bra för mig i matte så.. jag är nöjd:)

over and out för den här gången!//female version of a hussler






Kommentarer
Postat av: Anadora

that song i sang was for you hunny :D My girl...

2010-05-29 @ 00:31:49
Postat av: Anadora

Guud, det där lät väll inte som någon slisskig kille va??? if yes, om sorry..

2010-05-29 @ 00:32:58
Postat av: hilde

Go Fanny!

2010-06-04 @ 19:45:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0