nej vet ni vad

nu känner jag verkligen att jag vill ta tag i min blogg och göra den snygg och användbar.

FRÅGOR:
  • hur ändrar man storleken på bokstäverna????? det måste ju gå men jag hittar det inte för mitt liv, jag måste ha råkat ta bort den lilla funktionen även fast den typ är mest basic.
  • var kan jag få en snygg design till bloggen gratis? kan ju inte ha den här fula längre. jag vill fan ha en sån dä fin header som alla andra har. fan också.
  • vad ska den heta? känner att "FANNY" just doesn't cut it.
  • vad saknas på min blogg, vad vill läsarna ha mer av? inte för att ni är många iof. men ändå man vill ju vara till lags. säg nåt dåååååååå.
håller på att googla låttexter, mycket lärorikt faktiskt. man fattar låtarna bättre och gillar de mer när man kansjunga de riktiga orden tycker jag? asså tro inte att jag sitter och råpluggar texter så jag inte ska sjunga fel, det är inte så jag menar, jag sjunger gärna fel:) men det är skönt att äntligen höra och fatta vad de sjunger!


vilken låt är det här till exempel?

"as i syncronize with the analyzed
upcoming vibes the session
let it be a lesson, question
you carry protection but will your heart go on?
like celine dion karma chamelion"


haha inte för att man blev klokare av den texten, men det är därför låten heter FREESTYLER av Bomfunk MC!!! mn ska liksom vara fri sitt språk, inte bunden till massa regler och man ska bara freestyla typ som jag gör nu, bara låter fingrarna knappa in massa smörja liksom, gitchigitchiyayadada, josmålarfärgstraight from the top of my dome magnoliawine bananahammock. HEJ DÅ.

BETTER GET THAT DOUGH SISTAS!

Kommentarer
Postat av: brunråttan

det är freestyler texten!



yeah straight form a top of ma doonee has a rock rock rocka rocka makka phone!

2010-09-01 @ 16:15:23
Postat av: jaha

men åh. typiskt mig att inte läsa klart inlägget. du säger ju att det är bomfunk mcs :P



jaja.. jag visstet iaf

2010-09-01 @ 16:16:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0