HELP!

äntligen funkar min blogg igen och jag är nu återigen sittandes här med den fulaste designen known to man. SNÄLLA, jag ber, kan någon vänlig själ hjälpa mig att fixa till den? pleaase.. om du kan nånting om bloggdesign; help me out.

vad annars då? jag har upptäckt att Oscar Wilde sa jävligt många bra saker. vad sägs om:
"jag kan motstå allt, utom frestelser"
"de gamla tror allt. de medelålders misstror allt. de unga vet allt."

"livet är för viktigt för att tas seriöst"
eller min favorit:
"vi ligger alla i rännstenen, men somliga av oss tittar upp på stjärnorna"
han sa vad han tänkte och då kan man bli missförstådd, men vadå, det är ju bara tankar.

iallafall. sommaren har kommit nu och jag vill åka HIIIIIT          



det är jättevarmt och härligt och jag behöver ett par
tips, någon? bra shorts??

jag har tusen saker jag måste göra känns det som och jag får det aldrig gjort när jag sitter här och bloggar  hela tiddäään. puss på er <3

Kommentarer
Postat av: hilde vilde

hejsan fanny! du har panik över bloggdesignen o det förstår jag- gå in på den här sidan och testa dig fram; designadinblogg.blogg.se! förvirrande ibland men tills slut går det! Jättebra blogg annars, KRAM

2010-05-19 @ 21:53:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0