låt mig få följa dig ner

Hej där! igår var jag hos min kompis E som bor i långtibble någonstans utanför vänge. det var kul och hennes hus är supergulligt! nu ska jag strax dra ner på stan med min storasyster som vanligtvis bor i eskilstuna. vi tänkte passa på och umgås när hon äntligen komit hit:) ligger och lyssnar på parken som jag tror jag nämnt tidigare? låten heter låt mig få följa dig ner. förutom att texten är underbar så kan man inte låta bli att äääälska melodin också förresten, vem vann i Let's dance? jag var ju inte hemma.



jag ser solen gå upp, jag går och lägger mig.jag var uppe på taket och såg ner på alla människor som dansar och rulla runt
komma hit var som att gå genom en spegel och jag var bara nitton och jag tänkte att det här är bra. här kanske jag stannar kvar
åååååå hjärtat slår, det slår skiten ur mig. jag ill att du ska se för jag vill inte förlora dig. du vet att du fått nog närdu vill ha mer. låt mig få följa dig ner <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0