helloo

jag vet att det gått väldigt länge sedan sist jag bloggade men nu känner jag för det så here we go.

 de sista dagarna har varit turbulenta men roliga alla utom idag...det är verkligen inte roligt att bråka med någon man respekterar och tycker om så mycket. i tisdags var vi i Romme typ hela klassen och det var SÅ kul att åka skidor igen! jag vill gärna åka dit igen men kanske inte den här säsongen.

i onsdags gjorde jag någonting som var VÄLDIGT olikt mig, jag impulsköpte den fjärde säsongen av gilmore girls!! jag har de tre första och så stod jag på åhlens och höll i den och jag kände bara vad fan jag har pengarna och jag vill ha den, och så vips så hade jag köpt den! can't wait to see it.. både jag och min syster är stora gilmore tjejer och det vr hon som introducerade mig för den här bästa bästa serien. tack till henne för det! <3
nu ska jag försöka sova innan mitt sömntåg går, som min fina mamma brukar säga.

OVER AND OUT//F
hoppas bilden inte är för suddig!

Kommentarer
Postat av: Anadora

Gå in på din mail. Det är mitt sissta brev..

2010-03-14 @ 12:12:28
URL: http://doita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0