hejhejhej

idag har varit en vanlig skoldag, fast på tisdagar är det sjukt tråkiga lektioner. klasstid, biologi/kemi, franska, matte och so. fast so:n var ganska kul.
roligast idag: Anadoras nyupptäckta funktion på mobilen som förändrar rösten på en inspelning! det är sjukt kul att lyssna på sig själv med killröst!! och vi kissade typ på oss av garv när vi hörde beyoncé med värsta mörka rösten!!
jobbigast idag: att säga hejdå till märta, min ettåriga lillasyster. jag följde med och lämnade på dagis idag och Märta är skitduktig, hon tycker det är kul att leka med barnen och springa runt där, men det är jobbigare för en själv att behöva lämna henne. och nu får inte jag se henne på jättelänge..:(

snart är det ju gymnasieval och många kompisar har redan sökt in till sina skolor. känns skitkonstigt att behöva göra ett så stort val själv. att det är en själv som bestämmer typ hela resten av sin framtid, för innan har man ju bara hängt med och behövt välja språk, det är det enda. det viktigaste för mig är såklart att trivas under de här tre åren men också ha alla dörrar öppna för utbildningar i framtiden. gud det låter som om jag typ skriver ett ansökningsbrev till nån skola eller nåt:)  jag hoppas jag kommer in på mitt förstahandsval, för jag kan inte tänka mig att gå nåt annat.

här e mina val
#1 KATEDRAL sam-kultur
#2 Jensengymnasium sam-estetisk

jaja det löser sig nog, vilket gymnasium det än blir.
nu ska jag och anadora..hmm... gå till ica och köpa sallad om jag får bestämma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0