you can run you can hide but this rollercoaster ride never stooops!!

Tokyo you got the rhythm in u high and low she's gonna do it to you!! gud får inte nog av den här spellistan på spotify. alla mina bästa sommarlåtar finns här så kolla in den:)

Expertens rekommendationer:
Corinne Bailey Rae
Adele
Tokyo!
Bruce Springsteen
Parken!!!!!!! hur bra som helst.

ja allt e bra på den här listan. eller iallafall somrigt!

Ialllefaalllllllll

lovet är snat slut och idag har varit ännu en skön dag.
det här har jag gjort under lovet:

Inte tränat ett enda någe
mest hängt inomhus förutom gå på stan och promenader och hem till kompisar
inte åkt skidor
varit glad för att brorsan vart bortrest
varit med mamma
varit med anadora
inte gjort något med amanda
tagit hand om mi själv:)
myst otrooooligt mycket med lillfisen
inte myst ett enda någe med storråttan
typ inte köpt någonting, fast jag vart på stan ganska mycket..
fixat mitt rum

och massa annat!

Här är min sommarspellista, hoppas det funkar, säg till annars!
sooommar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0