Och sen var julen över

Men det var en härlig jul, verkligen. Har hängt med nästan alla mina familjer och ätit en massa och fått underbara klappar som jag älskar varenda en. Idag känner jag mig hängig, julen har verkligen tagit kål på mig.
Nu längtar jag efter nyår! alla sådana här tillbakablickar på tv, årskrönikor och nyårskarameller eller vad det heter. sen har man också lite lösa planer som jag hoppas går i uppfyllelse.
Just nu spelar jag tetris som vanligt och kollar på en dokumentär om det kungliga bröllopet. Jag var faktiskt i Stockholm då med mamma och tittade på vigseln på storskärm och såg kortegen när den åkte förbi. Det var ett så himla fint bröllop och en perfekt dag :) Jag önskar all lycka åt både vickan och dannii. Nej nu ska jag sätta på min nya Sherlock Holmes film (sedd tre gånger sedan i fredags). Den är sjukt bra, se den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0