LILLEBROR!!!!

Aldrig trodde jag väl att den här dagen skulle komma! jag har blivir storasyster för andra gången!! superglad och allt är upp och ner. han ligger och sover nu tror jag. märta har varit så himla kärvänlig me honom! gosat och pussat och gett leksaker och pratat och petat på honom och sånt där annat som man gör med bebisar. nuska jag se vad som går på tv. och dricka vatten jag är så törstig.

EN LILLEBROR!!! nu återstår det bara att ge pöjken ett namn. vad ska han heta mån tro?


<3<3<3<3
 

Kommentarer
Postat av: Anadora

Grattis fanny. well its not YOURS but anyway. GUUUUD VA KUUL!! im so happy for you.

2010-04-19 @ 12:22:51
URL: http://doita.blogg.se/
Postat av: tovzzzz

I vote på Rutger!

2010-04-21 @ 10:25:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0