forgive me readers. for i have sinned.

Jag har ju haft den här bloggen i ett år nu, startade den i januari förra året. och nu ä det så att...jag har startat en ny blogg. I knoooow!!! it's sooo crazzzzzy. känns sådär faktiskt, saknar den här bloggen. anledningen till att jag startade en ny, var för att jag är så sjukt trött på blogg.se. och på designen och allt på den här lilla skitbloggen. min kompis startade en blogg på devote och säger att där är det bara att lägga upp en bild och så görs den till header. Så ville jag ha det. så jag startade: http://blandmolnen.devote.se/
jag trivs inte riktigt med den än, men det kan bero på att jag är ovan. so here's what i'm gonna do: jag ska sprida länken till den nya bloggen över hela jorden, och börja blogga där fulltime. trivseln och kärleken til den bloggen får komma efterhand, när det inte är så färskt. MEN! jag länkar till den här fina pärlan som skänkt mig så mycket glädje. och vem vet, jag kanske skriver ett litet inlägg här då och då om jag längtar för mycket.
Tack för att ni älskat, levt och skrattat tilsammans med mig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0