Bra myskvällar och dåliga filmer.

NU ÄR JULLOVET NÄSTAN SLUT och jag har faktiskt inte så mycket ångest som man skulle kunna tro. Uppåt framåt! vintern rasar! Nu blir det vår snart!! då får man inte vara deppig heller. Besides, jag tycker ju om skolan, det är liksom inte så jobbigt egentligen. Hade majskväll med lite gamla polers i går. det var jättenajs. Eller i förrgår var det. ett urval av bilder följer här så att ni ser vad som pågår på våra myskvällar ägänklien:







Den här sista tycker jag är mest talande.

Såg förresten John Tucker must die igår för första gången. FAAAAAaaaaaaaan vad dålig den var. obeskrivligt dålig. Easy A däremot, som jag såg på bio för inte så löänge sedan. Den, mina vänner. Den var bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0