Kamrater!!

idag har jag varit med min härliga familj och jag och pappa var ute och gjorde en extremt höstig sak: vi plockade äpplen! pappa krafsade bort alla gamla äckliga falläpplen och så skakade han ner alla från trädet och min uppgift var alltså att på ett effektivt och bra sätt sortera ut de bra från de ruttna om man säger så. jag är nu expert på äppelsortering och har fått min dagliga dos av frisk luft! aaaaaaah vad skönt höstfrisk jag känner mig! en annan höstfrisk gärning: jag och anadora var ute igår och tog hyperfina och poetiska höstbilder. har bestämt att det är vår nya tradition eftersom vi gjorde det förra året också. dom blev asbra! men de är fortfarande i anadoras ägo, då den lilla parveln ännu inte mejlat bilderna till mig(vi tog dem med hennes mobil). men så fort jag får dem ska jag lägga upp nåra stycken på bloggen, promise. just det the ark bilderna. från konserten jag var på i somras. men orka egentligen, dom sitter på mammas kamera. JAG VET! ni kan få se höstbilderna jag och anadora tog förra året! lägger upp några nu då okeeeej??







nä, tror vi har blivit mycket bättre fotografer och modeller sen förra året.. :)

nu ska jag strax iväg och träffa min farmor och farfar och så får man se brorsan också, han har varit i Turin en vecka och äntligen kommit hem! AVIS

men har det så bra kära vänner och kom ihåg: i rymden kan allting hända! BABARABABAAAAAAAAAAAA!!!!! *vintergatan! såklart*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0