fortättningen dåra

Låtar starkt förknippade til minnen <3 eftersom jag älskar nostalgin

Alla mina jular herregud!
Fairytale of new york
Julen är här
Gläns över sjö och strand
julskivan med peter jöback <3<3<3<3


Toxic-Britney Spears
No hay igual-Nelly Furtado
Mr Cool-snook

att gå på dans och hitta på egna koreografier med Therese :) haha det har jag inte tänkt på på länge. men det var kul<3

So nice and so smart-Kimya Dawson
A well respected man-The kinks
All I want is you-Barry Louis Polisar

Sea of love-Cat power
titta på Juno om och om och om igen..:)


Viva la vida-Coldplay
Darkness on the edge of town-Bruce springsteen
The river-Bruce springsteen

sommaren 2008 när J var gravid med märta. vi vr på semester i Lysekil och såg springsteen på ullevi. det var lycka.

Dancing on my own-Robyn
sommaren 2010 helt enkelt!

They're building walls around us now-Moneybrother
dansa med märta när hon var kanske tjugo-tjugoen månader.

Kalle-Theodor-med i pippi långstrump på de sju haven tror jag.
Vem kan segla förutan vind?
Jag hade en gång en båt

vaggvisor

Memories-Kid Cudi o David Guetta

att vara i toves sommarstuga, och egentligen hela min vänskap med de här fina tjejerna från 9c <3 saknar dom verkligen




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0