Sjuk idag..:(

Mitt magont må stoppa mig från att gå i skolan men fan inte för att städa rummet! det ska bli av idag! sen ska jag till pappa det blir mys men jag orkar inte packa.. nåväl. Längtar efter Harru Potter! oh i haven't told you? jag ska på harry otter sju del 1 på lördag!! snacka om att jag längtar! jag är verkligen en äkta harry Potter nörd. vet inte hur många gånger jag läst alla böcker. och så lyssnar jag på talböckerna också.. :) haha kanske lite barnsligt? men skitbra, rekommenderar dom faktiskt. även  om uppläsaren säger "hermione" ist för Hörmajåni om ni fattar. skulle kunna fortsätta skriva i all evighet om hurmycket harry potter har betytt under åren, alltså det är verkligen något av det bästa som hänt mig i läsväg. men ska inte tråka ut er för mycket. Puss här kommer lite bilder från kommande filmen.. !! längtar!!


Trion som slår alla andra trios..



hmmm.. känner igen det här. det kanske är från nån gammal film. eller så kanske dom bara har samma kläder. IGEN! what is uåp med alla tråkiga stickade tröjor och milda färger!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0