inte tjata

har duschat, känner mig fräsch vill ut och göra saker men med vem? får ringa runt lite. somnade lite för sent för mitt eget bästa igår.. var inte trött bara! men jag har kommit upp okej, och nu funderar jag alltså på vad jag ska göra idag.. tänkte försöka skriva ett helt inlägg utan att nämna ni vet vem men det går inte för jag har hittat värsta bästa bilden på honom så varsågoda.
gaaaaah!! vill tapetsera mitt rum med den här bilden. okej nu ska jag sluta tjata. men... vad finns det att blogga om? det enda jag vill skriva om är ju oskar linnros.
idag var lillasyster jättegosig och ville kramas och gnugga panna och mysa med mig. hur glad blir man?! gullunge, man vill aldrig släppa taget om henne! nu är ju klockan nästan ett, jag måste iväg och ringa massa folk, nån måste ju vara lika seg som jag. pussar och kramar! /fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0