hello <3

sitter på mitt rum som är fullkomligt iskallt. jag måste skriva med armarna liksom upplyfta i luften en bit ovanför den iskalla kanten på mitt glasbord. det är så kallt att jag har tänt alla ljus jag har) (fyra små värmeljuslyktor). för värmens skull. men inte deppar jag för det! vad jag däremot deppar över, på riktigt är en jävla labrapport jag måste skriva på naturkunskapen. om vilket sätt som är mest effektivt och energisnålt att värma vatten på. kastrull eller vattenkokare. det är vattenkokare folks, så slipper ni undra över det. så att.. det är någonting jag måste börja med.
Några fina hippies jag hittade på en googlesökning.
ciao bella, nu ska jag åter till det naturvetenskapliga träsket. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0