hej.

extremt nere. jag kan inte fatta............att jag är så dum i huvet. Vaknade för tidigt IGEN! liksom vad faan? hann iaf inte åka till skolan innan jag fick en liten misstanke och bekräftade den. heeeeelvetesJÄVLAR! tänk att varenda JÄVLA MORGONJÄVEL!! hahha det sista är ifrån sunes jul.. jag är inte så arg egentligen. neeej. nu måste vi piggas upp?
Saker Fanny Blir Glad Av!
På lördag blir det bio, Harry Potter och Dödsrelikerna yaaaoow. redan sagt hur jag känner inför detta!!
Nästa lördag ska jag, min familj, eventuellt hela vår bekantskapskrets, eftersom vi skryter och prisar det hela tiden, följa med. Vart undrar ni? jooooooo. Till stockholm där vi ska på en asbra första advent lopis!! låter lite lamt inser jag nu, men jag lovar, det kommer bli awesome! kan inte räkna upp hur många bra fynd jag gjort där alltså. kläder, smycken, julklappar u name it.
Har pratats om en Oskar Linnros konsert, coming up pretty soon...:) omg omg omg!! men kanske inte. jag måste vara försiktig med vad jag hoppas på.
Snö och frost! för att det är vackert, men måste det vara så kallt? :/
mina småsyskon som jag har hela helgen på mig att gosa med.
in fact. jag tror jag går och gör det sistnämnda nu, kan ju inte slösa bort hela min icke-sovmorgon framför datorn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0