Hej värld

Lyllos den som heter Fred. för det är skitlätt att skriva på datorn.
åkte till Elgiganten idag, pappa köpte en kamera men det blev ingen för mig. Tyckte alla var onödigt dyra och ganska fula. men jag kommer liksom aldrig hitta den perfekta kameran så det är lika bra jag nöjer mig med någon annan så länge.
jaja. hösten börjar gå mot sitt slut, men det hindrar inte Fanny Svärd från att begå höstfriska gärningar! jag och farsan begav oss idag ut och plockade bort löv. Från gräsmattan. så det blir lite klirr i kassan för min del framöver he he he. visst är det fult att skriva skratt med mellanrum? upptäckt ett bra band: The drums. let's go surfing tycker jag är görbra, länk här:
http://www.youtube.com/watch?v=XdyJUrEJD9U
också, har ni sett det här programmet på svt.play tror jag det är? Anagina show! bloggaren Anagina, som jag tycker är jättebra har fått sin egen show som äger! jag tycker det är skitkul, all lycka åt henne och showerna hittills har vart jätteroliga!
//peace and luuv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0