Glad första advent!

eller heter det god advent? nåja. Sjukt mysigt att vara med min syrra hela helgen, hon åkte hem nu :( haft det asnajs, och kallt. Hittade jättemycket på loppisen igår, visar kanske sedan med lite bilder, går inte for the moment. Och idag har varit jättemysig :) jag och mamma drog ner på stan och klagade på Din sko. sedan köpte mamma en fet jacka och efter det stack vi till mary kay försäljningen. jag fick en sugarscrub opch en bodylotion! som luktade jättegott :) men får dem på julafton.. sedann vidare till Louises varma och fyllda lägenmhet, typ hela klassen var där MYS! efter lite fjantning med charader promenerade vi till slottsbacken där vi hade värsta nbästa utsikten över fyrverkerierna. det var så sjukt fint!! det var film musik til, skitcoolt. mission impossible, pirates of the caribbean, bodyguard( I WILL ALWAYYS LOOOVE YOOOUUU!!! skitmäktigt), lejonkungen, fantomen på operan OCH BÄST AV ALLT: roxanne från Moulin Rouge!! det varv typ Grande fibnale, sjukt vackert och coolt.

Har haft en underbar helg och imorgon är det skola.. kul och jobbigt.
förresten, såg ut såhär på sista dagen av spirit week!


Jag var typ åttiotalsbakggrundsdansare?! visst ser min arm konstig ut på den här bilden? kanske hittar en bättre bild senare. :) over and out som alla har börjat säga fast det känns som om jag var tidigare med att göra det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0