hey soul sisters!!!!

RUBRIKEN REFERERAR TILL LÅTEN JG KOMMER SPELA HEELA SOMMAREN!! bara så ni vet.
första gången jag bloggar på den stora datorn hemma hos pappa. var länge sedan jag använde den faktiskt. "A"et är skitjobbigt, det är trasigt så om jag missat ett A nånstans, så vet ni vrf.. vad tycker ni om vädret då, uppsalabor? FABULOUS enligt mig! om man får vra gnällig så är det nästan FÖR varmt! iallafall... var nere på stan en kort stund efter skolan helt själv:D loner som jag är. nej då. jag köpte ett fiiint nagellack, turkost och två cykelbyxor, väldigt nödvändigt faktiskt! lånade också en massa filmer, böcker och ljudböcker på bibblan. LÅNA PÅ BIBLIOTEKET FOR THE WIN!!! det kostar inget alls. man får låna hur mycket man vill! me loove.

sitter nu och arrangerar min ipod, den är så stökig och minnet typ fullt och det funkar inte ju. tänker på just nu? niornas avslutningsbal. ska jag gå eller inte? är verkligen i valet och kvlet känner jag.




Bilder från valborg om ni är intresserade...:)

 
ici moi! det betyder här är jag! ALLA har såna här solglsögon, hr ni tänkt på det. including me alltså. Maja sunshades från gina tricot:) har även sett killr med dem.  intressant social studie om ni frågar mig. de är bra fejk raybans bara att de är så plastiga..


mina fina vänner <3


EMMA O ANADORA

bilderna är från www.doita.blogg.se

vet ej vd jag ska göra med resten av denn fina sommarafton.. vi får se;)

KRAM//uknowwho



Kommentarer
Postat av: Anadora

älskar bilden på dig med jordgubben! och den med emma och jag. :D:D HEJ SOUL SISTER (love it to)... i have in om my sommerlist ..yea

2010-05-21 @ 22:30:56
URL: http://doita.blogg.se/
Postat av: tove som i har en stekig heting i taket

jag ska inte säga vad jag tkr om hej(då) soulbajs sister...meen ytterst fina bilder fanny!:)

2010-06-25 @ 21:08:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0