FANNYS MUSIK! del 1

För dig med spotify:)
hoffmaestro

är ett sjukt bra band som jag tycker alla borde lyssna in sig på:) de spelar på peace and love i sommar tro jag eller var det emmaboda? oo jag och mina tjejkompisar har lite småplaner om att åka till peace and love, det skulle vara såå underbart:) men jag är inte alls säker på att det blir så men jaja..

kate nash

"My fingertips are holding on to the cracks in our foundation. And I know that I should let go but I can't"
Så jävla bra.

happy day!

lyssnar ganska mycket på gospel faktiskt och jag gillar verkligen den här skivan.

filmmusik

en rolig grej jag brukar göra är att söka på filmer jag gillar på spotify och sedan lyssna på soundtrackent som ofta väcker massa minnen<3 favoriter: monsters INC: if I didn't have you, pelle svanslös låtarna, harry potter, moulin rouge, sex and the city skivan är jättebra också, ja det finns låtar i alla filmer så bara att lägga in i spellistor:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0