hallå sommarbarn

jag sitter på ett hotell i oskarshamn och tänkte blogga lite snabbt innan jag går upp på rummet och gör mig iordning för lite tv-mys. det är morden i midsomer ikväll och deckarentusiast (aka tönt) som jag är, tycker jag verkligen om det programmet. vi har haft det görbra (eller "göbra" som min kära bror säger att det uttalas) på öland i nästan en vecka, gått i affärer och på loppisar, jag har fyndat såklart! det bästa var nog the ark konserten som vi gick på! MHHHHM you heard me!!!! THE ARK liksom!som jag älskar. och jag har faktiskt deppat skitmycket för att jag inte kom iväg på nån festival och såg dom i sommar, och så spelar dom på öland när jag är där! dom var verkligen skitbra,. hoppas jag får möjligheten att se dem nån mer gång. vid ett senare tillfälle är det mycket möjligt att jag lägger upp nåra bilder;) det blir najs. just det imorgon väntar en typ åtta timmars lång biltur hem. KUL. längtar lite hem. vill träffa mina kompisar, hoppas nån ser det här och tänker på mig..
förresten, läste ni tidningarna att det var värsta stormen på öland? ösregn och vind och regn och vind? där var jag. mitt i. men nu ser det mycket ljusare ut, tror att jag fick lite värmeslag i bilen till hotellet! jippieee! vi ses hemma, amigos.

ADIOS

Kommentarer
Postat av: Tove som i het tabasco!

jag tänker på dig! :) (det är därför jag läser din blogg)

Haha, när hilde och jag var på p&L gick vi ifrån The arks spelning! Ironiskt haaa? Men jag e glad att du fick se dom! :)

2010-07-29 @ 23:47:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0