MAGSJUK...

det började under eftermiddagen med magont, fick gå upp och lägga mig i sängen mitt under middagen. låg i kramper tills första spyan vid...6-tiden kanske? jag minns att jag hade tv:n på, Big Mommas house gick. det fortsatte till kanske 00.00. då somnade jag. vaknade vid två och så började det om igen. fick springa mellan mitt rum där hinken stod ch toaletten. jag vill inte skrämma bort de få läsare jag har genom att återberätta vidriga detaljer, men...it wasn't pretty.
nu har jag sluppit böja mig över kräkshinken i snart åtta timmar and it fels gooood! det hemska är att J, min underbara "styvmamma" ville bjuda hela familjen på alla hjärtans dag frukost/brunch på scandic, men vi fick ställa in eftersom jag är så sjuk. ikväll är det middag hos farmor och farfar, jag vill jättegärna gå, nu när jag mår såhär bra!ska försöka övertala pappa att få följa med.

nu ligger jag och lyssnar på kelly clarksons I do not hook up. Den e bra. am I boring? si. Am I sick? si. så back off. nu börjar jag jiddra igen. känner mig uttömd och trött. med rätta. aja iaf. nu ska jag... ligga här ett tag tror jag. går nog in på fcebooklite senare. lägg tillmig där förresten! heter Fanny Svärd. no shit sherlock?

hoppas ni hade det bättre igårkväll än vad jag hade.
luftkram(jag vill inte smittas) //FFF

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0