en tokrolig rubrik

Typiskt! jag skulle göra en fortsättning på modeinlägget och så har datorn typ dött! jag måste lämna in den imorgon. jag har varit magsjuk!!!! stackars mig. men inte så farligt egentligen har bara spytt en gång så relativt har det vart okej. Men har alltså varit hemma igår och idag. brorsan är och repar och mamma är på styrelsemöte så jag är själv. äter lax jag själv tillagat. intressant va? känner mig stolt faktiskt :) Har lyssnat in mig på en massa nya låtar.
New favs: Firework - Katy perry. mest för att jag gillar verserna. Like a G6 - Far*east movement GROV bas, ääälskar :) och Dansa fastän - Säkert! sjukt fin låt som man vill dansa till! lyssna in er hörrni.

IALLAFALLLLLLL........... hahaha i typ oktober ringde det på två små söta tjejer och skulle sälja såna här julgrejer. jag tyckte så synd om dom och tänkte att de inte sålt nåt. Jag: när ska man betala?
Dom: varorna kommer någon gång i december...
jag: JA MEN DÅSÅ!! då tar jag den här kolan för 49 kronor.
Idag ringde det på klockan.. oj då. fick stressleta efter pengarna och sitter nu med en burk gamla kolor som ingen blir glad av. plus att dom ringde på igen efter typ en minut och gav tillbaka en tiokrona! då hade jag betalat för mycket! ooops, okej inte så bra på matte men whatever. OJOJOJ vilket tråkigt inlägg det blev! Puss.




//Jag hörde trummorna på stan. Dom sa att du lämnat mig//


Kommentarer
Postat av: t

hejsan!:))

Tittar in en liten snabb sväng här på din blogg :)

Mitt i veckan idag! Händer det något skoj resten av veckan då? :)

Kramar! :)

2010-12-08 @ 11:29:57
URL: http://teresevardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0